Ryan: Jeg kan stadig huske hvordan dine forældre bad og tiggede for deres liv... *smiler hånende* -- Solrena: *peger sin tryllestav mod ham* -- Amanda: *Træder op ved siden af Solrena - har også trukket sin tryllestav* -- Corey: *Klemmer forsigtigt hendes hånd*
Ryan: *ser irriteret hen på miel* Hold din kæft når de voksne taler... *peger sin tryllestav mod ham* Crucio.... -- Solrena: *springer ind foran - falder til jorden i smerte*
Ryan: *mister grebet over solrena - laver en bevægelse med sin hånd så miels forbandelse bliver afværget - i stedet flyver den mod hyben og corey* -- Corey: *skuber hyben hårdt væk - får forbandelsen i hovedet*
Miel: *ilden brænder ikke corey på nogen som helst måde - miel retter sin sta mod corey laver et twist med håndledet og ilden løber ned af ham og følger jorden hen mod de onde.. (gav det meningen)*
Ryan: Så er det nok! *er rasende* -- Corey: *tager fat i hyben og miel - der kommer et skarpt lys* -- Amanda: *tager fat i solrena og T+T - der kommer et skarpt lys*
Solrena: *ser meget medtaget ud - børster skidt af hendes kjole* -- Corey: *Hjælper Hyben op* -- Amanda: *står lidt væk fra de andre og kigger på skoven*
Amanda: *sender ham et kort dræberblik - går så længere ind i skoven* -- Corey: Jeg... jeg er ked af det jeg har gjort mod dig *ser lidt ned* -- Solrena: *Går i gang med at samle lidt brænde*